Aura muslim

Miliki Kedai Online Anda Sendiri Dropship Style!!


 Oleh itu adalah mustahil untuk anda mengalami risiko kerugian akibat perniagaan yang tidak berjalan seperti yang anda rancang. Kebiasaannya ramai yang menjadi mangsa hutang akibat mengambil pinjaman perniagaan kerana tidak tahu risiko yang sedang dihadapi mereka.
Satu lagi cabaran dalam perniagaan adalah pengurusan dan penyimpanan stok. Dengan pengurusan stok yang lemah akan berlaku masalah seperti resiko kecurian, barang lewat sampai kepada pelanggaan akibat kehabisan stok dan barangan yang rosak akibat dikendalikan secara cuai. Konsep perniagaan Muslim Niaga akan membebaskan anda dari semua masalah ini kerana segalanya dari pesanan, penyimpanan dan penghantaran produk akan diuruskan oleh pihak kami.


Semestinya banyak masa yang diperlukan untuk menguruskan perniagaan. Terutamanya masa yang diluangkan untuk merancang dan membuat kajian pasaran sebelum perniagaan dimulakan. Untuk perniagaan online, banyak masa dihabiskan untuk membeli stok dari pembekal, mengambil gambar, membungkus dan menghantar pesanan pelanggan. Ini semua tidak perlu dilakukan dengan konsep Muslim Niaga.

Mengupah atau menggaji orang lain untuk menguruskan perniagaan anda sememangnya sesuatu yang tipikal. Sebenarnya banyak perkara yang perlu anda pertimbangkan dari sudut sikap, disiplin, masa, gaji dan ia sudah tentu satu bebanan dan menyukarkan perniagaan anda sekiranya tidak diuruskan dengan betul. Di Muslim Niaga, segalanya kami uruskan untuk pihak anda.

Terdapat 3 faktor utama menentukan kejayaan jualan dalam sesebuah perniagaan iaitu lokasi, lokasi dan lokasi. Ini tidak ada dalam konsep perniagaan online kerana pelanggan anda datang dari seluruh Malaysia malah diikuti oleh pelanggan dari Seluruh Dunia. http://bit.ly/WelPgf

No comments:

Post a Comment